תוכניות חינוכיות
Noneלוח אירועים
- ‘מתאקלמים’ ליסודי
- ‘מתאקלמים’ לעל יסודי
- “גרטה”
- “מרחוויה” 2
- “משבר האקלים”
- “פנים. יום. זיכרון” למורי כיתות ה’-יב’
- “פנים. יום. זיכרון” למורי כיתות ה’-יב’
- “لا شيء يختفي”
- 7 בום – השבת והשמיטה כמודל יהודי להתנהלות מקיימת
- We Work בסטודיו
- We Work בסטודיו
- א׳ ראש חודש אדר א׳
- א׳ ראש חודש אדר ב׳
- א׳ ראש חודש אייר
- א׳ ראש חודש אלול
- א׳ ראש חודש חשוון
- א׳ ראש חודש טבת
- א׳ ראש חודש תמוז
- אופנה הוגנת
- אירוע טעימות
- אנחנו צריכים את עזרתכם!
- אני קונה משמע אני קיים
- אסרו חג
- אסרו חג
- אסרו חג
- אקטיביזם: כל אחד יכול
- אקלים בריא בסביבה עירונית
- אריזות או לא להיות
- ב׳ ראש חודש אדר א׳
- ב׳ ראש חודש אדר ב׳
- ב׳ ראש חודש אייר
- ב׳ ראש חודש אלול
- ב׳ ראש חודש חשוון
- ב׳ ראש חודש טבת
- ב׳ ראש חודש תמוז
- בזבוז מזון, קיימות, והסיפור של “רובין פוד”
- במעלה הספירלה
- האם “את.ה אף פעם לא קטן.ה מדי כדי לעשות שינוי”?
- האקטון: מוטיבציה ללמידה
- הושענא רבא
- הושענא רבא
- הטבע מתחת לאף
- היכרות עם משבר האקלים
- הסטודיו של ביתא – המורה כמאמן
- הסטודיו של ביתא – מעצבים את השיעור
- הסיפור התרבותי שמאחורי שבוע האקלים
- הפנינג סדנאות טכנו-פדגוגיות
- הפנינג סדנאות טכנו-פדגוגיות 2
- הצגת תוכניות למידת החוץ הירושלמית
- הקול בראש: כלים לוויסות עצמי של תלמידים והורים בעידן הדיגיטלי
- הרצאה: אופנה הוגנת
- הרצאה: איך נציל את העולם
- הרצאה: קיימות עברית – מורשת ישראל נוכח משבר האקלים
- השקת אתר המורים של מנח”י
- השתלמות, למידת חוץ
- השתלמות: למידת חוץ
- וובינרים למורים חדשים: הוראה דיפרנציאלית
- וובינרים למורים חדשים: לחינוך באים באהבה
- וובינרים למורים חדשים: מרחבי למידה דיגיטליים-חברתיים
- וובינרים למורים חדשים: סביבות למידה
- וובינרים למורים חדשים: צמצום פערים מגדריים במוסד החינוכי
- וובינרים למורים חדשים: תקשורת בין אישית
- וובינרים למורים חדשים: תקשורת בין אישית
- זיהוי סממני מצוקה של תלמידים ברשת
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסוכות
- חג הסיגד
- חג הסיגד
- חג השבועות
- חג השבועות
- חוסן אקלימי – לוקחים אחריות משותפת
- חופשת פסח
- חופשת פסח
- חופשת פסח
- חופשת פסח
- חופשת פסח
- חופשת פסח
- חופשת פסח
- חושבים על שעורי מחשבים
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- חנוכה
- ט”ו בשבט
- ט”ו בשבט
- טבע עירוני כמנוף לחוסן אקלימי
- טכס פתיחת שנה מחוזי לסגנים וסגניות
- י״ז בתמוז
- י״ז בתמוז
- יום הזיכרון לדוד בן גוריון ז”ל
- יום הזיכרון לדוד בן גוריון ז”ל
- יום הזיכרון לחללי צה”ל
- יום הזיכרון לחללי צה”ל
- יום הזיכרון ליוסף טרומפלדור ז”ל
- יום הזיכרון ליוסף טרומפלדור ז”ל
- יום הזיכרון ליצחק רבין ז”ל
- יום הזיכרון ליצחק רבין ז”ל
- יום הזיכרון לרחבעם זאבי ז”ל
- יום הזיכרון לרחבעם זאבי ז”ל
- יום הזיכרון לשואה ולגבורה
- יום הזיכרון לשואה ולגבורה
- יום הכיפורים
- יום הכיפורים
- יום המורה
- יום העצמאות
- יום העצמאות
- יום ירושלים
- יום ירושלים
- יומן הטבע
- יוצאים מחוץ לכיתה
- יעדי העולם: צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות.
- כוח העל שלי
- כנס האקלים של החינוך הירושלמי
- כנס הערכות לשבוע הגלישה הבטוחה תשפ”ב
- ל”ג בעומר
- ל”ג בעומר
- לוקחים אחריות או טובעים בציניות
- ליאת ארבל: בזבוז המזון בישראל והקשר למשבר האקלים
- למה לי סביבה עכשיו?
- למידה רב תחומית – איך לעשות את זה?
- מה מתבשל? ההתחממות הגלובלית ומשבר האקלים
- מועדון מורי 2-5
- מורה על הבר
- מורה על הבר
- מכיתה של חזקים לכיתה של חוזקות
- ממוגנות ברשת לחיים מול מסכים
- מעורבות חברתית ברשתות החברתיות
- משבר האקלים ואני
- משבר האקלים ואני – סיפורה של נערה בישראל
- סדנת התססה / יצירתיות במטבח
- סדנת ליקוט ובישול
- סדנת שמיטה וקיימות
- סדרת ארועים להורים
- סיום שנת הלימודים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים
- סיום שנת הלימודים בבתי הספר העל־יסודיים
- סיור בזבזנות בשוק מחנה יהודה
- סרט ‘אני גרטה’, בליווי הרצאה ‘צדק אקלימי’
- סרט ‘המחיר האמיתי’, בליווי הרצאה ‘אופנה הוגנת’
- עומר עובדיה: אקטיביזם – הדרך ליצירת שינוי
- ערב חג הסוכות
- ערב חג הסוכות
- ערב יום הכיפורים
- ערב יום הכיפורים
- ערב פורים
- ערב פסח
- ערב פסח
- ערב פסח
- ערב פסח
- ערב ראש השנה
- ערב ראש השנה
- עשרה בטבת
- עשרה בטבת
- פורים
- פורים
- פסולת ושינוי אקלימי
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פסח
- פתיחת שנת הלימודים
- צדק אקלימי – על צדק חברתי ומשבר האקלים
- צום גדליה
- ציון יום בנימין זאב הרצל ז”ל
- ציון יום זאב ז’בוטינסקי ז”ל
- ציון יום זאב ז’בוטינסקי ז”ל
- קורבנות אופנה
- קורבנות אופנה
- קריירה בחינוך – כן יש חיה כזאת
- ראש השנה
- ראש השנה
- ראש השנה
- ראש השנה
- ראש חודש אב
- ראש חודש אב
- ראש חודש אדר
- ראש חודש אדר
- ראש חודש אייר
- ראש חודש אייר
- ראש חודש אלול
- ראש חודש אלול
- ראש חודש חשוון
- ראש חודש חשוון
- ראש חודש טבת
- ראש חודש טבת
- ראש חודש כסלו
- ראש חודש כסלו
- ראש חודש כסלו
- ראש חודש ניסן
- ראש חודש ניסן
- ראש חודש סיוון
- ראש חודש סיוון
- ראש חודש שבט
- ראש חודש שבט
- ראש חודש תמוז
- ראש חודש תמוז
- שבוע האקלים
- שבוע חינוך ירושלמי
- שבוע משבר האקלים
- שבוע משבר האקלים
- שבוע משבר האקלים
- שבוע משבר האקלים
- שבירת מיתוסים על אקטיביזם
- שושן פורים
- שושן פורים
- שיחה, מיון לדוגמא ומשחק על בזבוז המזון
- שמיני עצרת שמחת תורה
- שמיני עצרת שמחת תורה
- שמירת טבע בעולם מתחמם
- תענית אסתר
- תענית אסתר
- תשעה באב
- תשעה באב
- أسبوع أزمة المناخ “نتأقلم”
- أسبوع أزمة المناخ “نتأقلم”
- تحدي المناخ
- غرف الهروب لطلاب المرحلة الاعدادية
- فعالية بالسينماتك: عرض أفلام ومحاضرة توعوية
- فعالية توعوية في المدرسة او الروضة لأهالي الحي
- للأهالي وللمجتمع
- مختبرات متنقلة
- مختبرات متنقلة
- ورشة حول ماذا سنترك للأجيال القادمة؟
מורים מבפנים
- אליעזר קן – ישיבת ירושלים לצעירים: יצירתיות פורצת גבולות
- ארואסטי עסאי סמעאן – התיכון ע“ש זיו ומרקס : על חינוך ותרבות
- ענבל סיוון – סמינר שושנים: חינוך מתוך שליחות
- שירה דהאן – ממ“ד תורני חומת שמואל: לדבר בגובה העיניים
- שלהבת אופיר – תיכון תבל: אהבה זה כל הסיפור
- اية بدران – العلمية التكنولوجية للتميز
- شرين الاطرش – روضة الورود
ארגז הכלים
- מצגת master
- أدوات Office
- أقدام مغناطيسية
- أنواع الصفوف الرقمية
- إدارة “الأشخاص”
- إدارة العلامات
- إدارة مهمام-planner
- إضافة ملاحظة
- إضافة ملاحظة صوتية
- إعادة استخدام المهام
- إنشاء صف
- إنشاء صف افتراضي
- إنشاء قنوات
- إنشاء مواضيع
- اختبار
- اسئلة للتفكير
- اسئلة وأجوبة
- استبيان للتلخيص
- استكشاف الطبيعة
- الإجابة على مراحل
- التحقق من الفهم
- التدريس القائم على البيانات
- التركيز على المستوى الأكاديمي الشخصي للطالب
- التعاون والخصوصية
- التعبير عن الموقف
- التعلم التعاوني
- التعلم التفاضلي
- التعلم بالمقابل
- التفكير الذاتي المستقل
- التفكير النقدي
- الدخول ل-Google Classroom
- الرد في الدردشة
- العرض والتغذية الراجعة
- العمل بمجموعات
- الكتابة الصوتية
- المستندات
- المناقشة بالكتابة
- انشاء استبيانات, Google Forms
- انشاء بـ Google Slide
- ايجاد جو
- بريد من الطبيعة
- بطاقات المهام
- تحديد مهمة
- تحرير أساسي
- تحضير المهام
- تحفيز الفضول
- تسهيل الوصول إلى المعلومات
- تعاون
- تغذية راجعة من المعلم
- تقييم المهمات
- تلخيص في مجموعات صغيرة
- تنظيم التعلم الذاتي – المستقل
- تنظيم التعلم المستقل
- تنظيم وإنشاء في Drive
- جداول البيانات
- جداول البيانات
- جدولة المواد
- حساب العلامات
- حفل شاي
- خطاب تأملي
- خطاب سريع وهادف بنمط “حديث المصعد”
- دعوة من المعلم
- دفتر ملاحظات الصف
- دفتر ملاحظات الطالب
- دفتر يوميات الطبيعة
- زوم تفاعلي
- سؤال واحد
- سجل الإصدارات
- سحابة ال-one drive
- شريحة
- طرح الاسئلة
- عارضة الشرائح master
- عارضة شرائح sway
- عرض ورد
- فك الرموز عن طريق مخطط انسيابي
- فك رموز السؤال
- قاسم مشترك
- قراءة مشتركة
- كيف شَعرنا؟
- كيف ندخل؟
- كيف ندخل؟
- للتواصل عن طريق المراسلة
- لوح الرسم – Google Drawings
- لوح تعاوني، Jamboard
- ماذا تعلمنا؟
- مجموعات التعلم
- مجموعات تعلم
- محتوى تعاوني
- مشاركة بـ Google Drive
- مشاركة عامة
- مع أو ضد
- مقاطع فيديو واسئلة
- مكتبة تعاونية
- ملاحظات فورية
- ملخص مع خريطة ذهنية
- مناقشة إيموجي
- مناقشة متكاملة
- مهمات من دفتر ملاحظات الصف
- مهمة فردية
- مواد تدريسية
- موسوعة ويكيبيديا مصغّرة
- نتذكر سوياً
- نترك/ ننهي
- نتواصل
- نتواصل
- نستمع ونكتب
- نصائح لـ ZOOM
- نلخص مع ايموجي
- نموذج محوسب
- وضع حدود