
تعلم ذاتي- غير متزامن
مسار التعلم الذي أمامك ينقل مسؤولية التعلم إلى الطلاب.
يمكن أن يحدث هذا النوع من التعلم في أي مكان – سواء في المدرسة أو عن بُعد.
يبني المعلم سيرورات التعلم التي يمكن للطلاب من خلالها التصرف بشكل مستقل والمعلم هو الرفيق الذي يساعد عند الحاجة ويفحص تقدم الطلاب.
توصيتنا هي دمج هذا النوع من التعلم مع ممارسات التعلم المتزامن.

בונים שיעור א-סינכרוני על אמת
את השיעור נרכיב מכמה שלבים. בכל שלב נבחר את המרכיב שהכי יתאים לך ולכיתה שלך
עכשיו הגענו לשלב הכי מהנה,
בכל שלב יש מספר רעיונות לפעילוית, נבחר את הפעילות המתאימה.
אחרי שנבחר את הפעילות שהכי מתאימה לנו בכל שלב, נמלא את הפרטים שנצטרך כדי ליישם אותו בשיעור. אפשר להוסיף קישורים, כלים, הערות ורעיונות.
1 // הכנה
שלב זה, הוא חלק בו התלמידים רוכשים ידע חדש. אני ממליץ לבחור יותר מדרך אחת, כך שכל תלמיד יוכל למצוא את הדרך המתאימה לו.

הגענו לשלב הדיון,
שימו לב, דיון יכל להתקיים בכל שלב בשעור. שבצו אותו במקומות המתאימים לכם.

4 // דיון בקבוצה
שלב זה הוא שלב שבו התלמידים מיישמים את הידע בעזרת תרגול. עליכם לבחור אם לעשות זאת בעזרת תרגול או יצירה.
חשוב שיעצרו ויעשו משוב עמיתים
הגענו לסיום השעור. כדי להבטיח שהתלמידים ידעו טוב יותר את הנלמד, חשוב לסיים את השעור בצורה פעילה


