تعلم ذاتي- غير متزامن

مسار التعلم الذي أمامك ينقل مسؤولية التعلم إلى الطلاب.
يمكن أن يحدث هذا النوع من التعلم في أي مكان – سواء في المدرسة أو عن بُعد.
يبني المعلم سيرورات التعلم التي يمكن للطلاب من خلالها التصرف بشكل مستقل والمعلم هو الرفيق الذي يساعد عند الحاجة ويفحص تقدم الطلاب.
توصيتنا هي دمج هذا النوع من التعلم مع ممارسات التعلم المتزامن.

Group 92
Group 75
Group 68
Path 5476
Path 5497
Path-2079-oxagtwyk9i95cpcu5hdt94t6ygq83612u3kbgzqxp0
Path 5474
Path 5493
Group 73
Group 71
Path 5497
Path 5500
Path 5500
Path-2079-oxagtwyk9i95cpcu5hdt94t6ygq83612u3kbgzqxp0
Path-2016
Path 5477
Path 5497

בונים שיעור א-סינכרוני על אמת

נתחיל לבנות את השיעור?
את השיעור נרכיב מכמה שלבים. בכל שלב נבחר את המרכיב שהכי יתאים לך ולכיתה שלך
מתחילים! בשביל שנהיה מסודרים, נתחיל בכמה פרטים:
השיעור הא-סינכרוני שלי

עכשיו הגענו לשלב הכי מהנה,
בכל שלב יש מספר רעיונות לפעילוית, נבחר את הפעילות המתאימה.

אחרי שנבחר את הפעילות שהכי מתאימה לנו בכל שלב, נמלא את הפרטים שנצטרך כדי ליישם אותו בשיעור. אפשר להוסיף קישורים, כלים, הערות ורעיונות.

1 // הכנה

שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
בפתיחה של השיעור נרצה לעורר סקרנות, להכניס את התלמידים לנושא. בוא נבחר דרך לעשות את זה.
2 // פתיחה - כרטיס כניסה
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו

שלב זה, הוא חלק בו התלמידים רוכשים ידע חדש. אני ממליץ לבחור יותר מדרך אחת, כך שכל תלמיד יוכל למצוא את הדרך המתאימה לו.

3 // הקנייה
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו

הגענו לשלב הדיון,
שימו לב, דיון יכל להתקיים בכל שלב בשעור. שבצו אותו במקומות המתאימים לכם.

4 // דיון בקבוצה

שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו

שלב זה הוא שלב שבו התלמידים מיישמים את הידע בעזרת תרגול. עליכם לבחור אם לעשות זאת בעזרת תרגול או יצירה.

5 // יצירה ותרגול
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
רגע לפני שהתלמידים מגישים לכם לבדיקה,
חשוב שיעצרו ויעשו משוב עמיתים
6 // משוב על משימה
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו

הגענו לסיום השעור. כדי להבטיח שהתלמידים ידעו טוב יותר את הנלמד, חשוב לסיים את השעור בצורה פעילה

7 // בוחן ידע
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב: ביטול הסימון ימחק את התוכן שנכתב עבור המנה הזו
שימו לב, הכניסו את כתובת המייל, אחרת, כל מה שעשינו ירד לתמיון
שליחת השיעור
Group-189
Web-1920-–-3-oxaex7x9l9e8hw0sgtferlsnjqklj05py72pbeozhg
Group-188
إبداية
Asset-25

إعداد وتنظيم

تنظيم التعلم الذاتي - المستقل
دعوة من المعلم

افتتاح الدرس

التحقق من الفهم
اسئلة للتفكير
مقاطع فيديو واسئلة

اكتساب

طرح الاسئلة
فك الرموز عن طريق مخطط انسيابي
نستمع ونكتب

יצירה
ותרגול

نقاش ضمن المجموعة

التعبير عن الموقف
مع أو ضد
فك رموز السؤال
الإجابة على مراحل
التفكير الذاتي المستقل
محتوى تعاوني
موسوعة ويكيبيديا مصغّرة
المناقشة بالكتابة

تمارين
وتلخيص

تلخيص

استبيان للتلخيص
ملخص مع خريطة ذهنية
اسئلة وأجوبة
خطاب سريع وهادف بنمط "حديث المصعد"
نهاية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.